Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada 48 Drama and mime poems for Kindergarten: Animals and Occupations Pre-K - K3/Gr1 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
32
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.2 cm
Peso
0.06 kg.
ISBN13
9781983608407

48 Drama and mime poems for Kindergarten: Animals and Occupations Pre-K - K3/Gr1 (en Inglés)

M. D. Kemp (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

48 Drama and mime poems for Kindergarten: Animals and Occupations Pre-K - K3/Gr1 (en Inglés) - Kemp, M. D.

Libro Nuevo

$ 17.240

$ 23.940

Ahorras: $ 6.700

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "48 Drama and mime poems for Kindergarten: Animals and Occupations Pre-K - K3/Gr1 (en Inglés)"

Your young learners will love performing these story and sequence poems again and again! Easily incorporate drama into your classroom with these 48 carefully crafted rhyming poems. This collection of poetry has been written for parents, teachers and young learners, specifically English language learners. The book is split into two parts; Animal and occupation mines. The first 24 animal mimes consider 3-6 year olds. The poems introduce short mime sequences and have a high repetition of simple language. The second 24 occupational mimes consider 6-8 year olds. The poems introduce longer more complex mime sequences, have less repetition and introduce more complex language. The purpose of the poems are three fold; Firstly, learners learn through listening comprehension and activity: The poems have been written to encourage mime, drama and role play utilizing the Total Physical Response (TPR) method. Secondly, learners learn pronunciation and intonation through poem recital and are encouraged to read: The poems have been written using vocabulary from the Pre-primer and primer Dolch sight word (Dolch 1948) and the Marvin (1994) high frequency vocabulary lists. Thirdly, each poem has an integrated lesson objective to assist literacy and numeracy, life skills and knowledge: The poems have been written to introduce common topics and core curriculum skills.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes