Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Accountability and Culture of School Teachers and Principals: An Eight-Country Comparative Study (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
190
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138495401
N° edición
1

Accountability and Culture of School Teachers and Principals: An Eight-Country Comparative Study (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)

Zehava Rosenblatt; Theo Wubbels (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Accountability and Culture of School Teachers and Principals: An Eight-Country Comparative Study (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés) - Zehava Rosenblatt; Theo Wubbels

Libro Nuevo

$ 48.280

$ 96.550

Ahorras: $ 48.270

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Accountability and Culture of School Teachers and Principals: An Eight-Country Comparative Study (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)"

Accountability and Culture of School Teachers and Principals studies the degree to which teachers and principals in eight countries view themselves as taking responsibility, working by clear standards, reporting transparently, and accepting feedback at work. The book focuses on cultural values that explain variation in accountability levels of school educators, drawing on data from Canada, China, Hungary, Israel, the Netherlands, Spain, South Africa, and Zimbabwe. It addresses the question of whether cultural values, specifically collectivism and individualism, are related to teachers’ and principals’ external and internal accountability dispositions. It also explores the intriguing role of organizational support and key school personnel in school reforms across the world, providing a new way to understand school accountability. The book will be of great interest for academics, post-graduate students, and scholars in the field of education policy and international and comparative studies in education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes