Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Action Research: Using Strategic Inquiry to Improve Teaching and Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
288
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781506307985
N° edición
1
Categorías

Action Research: Using Strategic Inquiry to Improve Teaching and Learning (en Inglés)

S. Michael Putman; Tracy C. Rock (Autor) · Sage Pubn · Tapa Blanda

Action Research: Using Strategic Inquiry to Improve Teaching and Learning (en Inglés) - S. Michael Putman; Tracy C. Rock

Libro Nuevo

$ 90.500

$ 164.540

Ahorras: $ 74.040

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 05 de Julio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Action Research: Using Strategic Inquiry to Improve Teaching and Learning (en Inglés)"

Action Research: Using Strategic Inquiry to Improve Teaching and Learning is a core text for the Action Research course in Education. The proposed text seeks to address the needs of practitioners as it will be primarily written for use within a graduate level action research class. It will be oriented towards proactive planning as part of an organized, efficient process for developing and conducting an action research study. The book will be organized around implementation of the action research process using self-regulatory principles, which is characterized by four phases: task definition, goal setting and planning, enacting, and adapting. These four phases will be addressed as the learner considers what action research encompasses and a topic to be studied, then proceeds to establish a plan and enact it. This overall process is organized as can be seen in the Table of Contents. Michael Putnam and Tracy Rock will highlight methods and processes that incorporate formative data that is readily available to teachers, facilitating associations between classroom instruction and the action research process. The text will also reinforce how action research can improve the teaching and learning process by reinforcing or changing perceptions about the use of informal data, including anecdotal notes or observations, in the research process.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes