HOT SALE: Miles de libros hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada An Evaluation of Online Wine Merchants That Are Successful in the German Market (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
110
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 0.7 cm
Peso
0.15 kg.
ISBN13
9783346065094

An Evaluation of Online Wine Merchants That Are Successful in the German Market (en Inglés)

Federico Domingo (Autor) · Grin Verlag · Tapa Blanda

An Evaluation of Online Wine Merchants That Are Successful in the German Market (en Inglés) - Domingo, Federico

Libro Nuevo

$ 86.020

$ 143.360

Ahorras: $ 57.340

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 75 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 13 de Agosto y el Martes 20 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "An Evaluation of Online Wine Merchants That Are Successful in the German Market (en Inglés)"

Master's Thesis from the year 2019 in the subject Business economics - Market research, grade: 1,3, University of Applied Sciences Osnabrück, language: English, abstract: The objective of this paper is to identify which elements make online wine merchants successful in the German market. The identified factors will give guidance to companies to take managerial actions to improve their business model and marketing investment actions. The qualitative method used to identify elements that contribute to the success of online wine merchants was a semi-structured interview, which gathered insights from companies of the industry. Moreover, secondary sources were used to make an evaluation and to link with the results from the interviews. The findings obtained from the interviews show that the term success relates to having customers returning to the store. Moreover, other factors such as pricing, product accessibility, product information asymmetry, customer support, trust, and shipping times play a critical role in the customers purchasing decision. The conclusions of this paper sustain that online wine merchants should follow a multi-channel selling strategy. Moreover, it is essential to provide excellent customer service that generates trust. Also, customers feedback plays a vital role for companies to help improve processes as the need to create a positive word of mouth between wine consumers is critical nowadays.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes