Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Analyzing Media Messages: Using Quantitative Content Analysis in Research (Routledge Communication Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138613973
N° edición
4

Analyzing Media Messages: Using Quantitative Content Analysis in Research (Routledge Communication Series) (en Inglés)

Daniel Riffe; Stephen Lacy; Brendan R. Watson (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Analyzing Media Messages: Using Quantitative Content Analysis in Research (Routledge Communication Series) (en Inglés) - Daniel Riffe; Stephen Lacy; Brendan R. Watson

Libro Nuevo

$ 171.400

$ 238.060

Ahorras: $ 66.660

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Analyzing Media Messages: Using Quantitative Content Analysis in Research (Routledge Communication Series) (en Inglés)"

Analyzing Media Messages, Fourth Edition provides a comprehensive guide to conducting content analysis research. It establishes a formal definition of quantitative content analysis; gives step-by-step instructions on designing a content analysis study; and explores in depth several recurring questions that arise in such areas as measurement, sampling, reliability, data analysis, and the use of digital technology in the content analysis process.The fourth edition maintains the concise, accessible approach of the first three editions while offering updated discussions and examples. It examines in greater detail the use of computers to analyze content and how that process varies from human coding of content, incorporating more literature about technology and content analysis throughout. Updated topics include sampling in the digital age, computerized content analysis as practiced today, and incorporating social media in content analysis. Each chapter contains useful objectives and chapter summaries to cement core concepts.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes