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portada Antitrust and the Multivalued Function of Competition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.6 x 15.6 x 2.3 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9781509956050

Antitrust and the Multivalued Function of Competition (en Inglés)

Luiz Felipe Rosa Ramos (Autor) · Nomos/Hart · Tapa Dura

Antitrust and the Multivalued Function of Competition (en Inglés) - Ramos, Luiz Felipe Rosa

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Antitrust and the Multivalued Function of Competition (en Inglés)"

Although our primary focus is Brazilian antitrust, we accept it as being deeply tangled with the international debate. This book argues that antitrust doctrine has not consolidated a concept of competition that is both (i) legally coherent (with antitrust statutes and decisional criteria) and (ii) socially adequate (to competition empirical manifestation and its modern imaginary). It asks three questions to illustrate this: what has been done? what is missing? what could be implemented? Taking Brazil as a case study, it also explores the question from a global perspective.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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