Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Artificial Intelligence and Virtual Reality for Handling Glossophobia (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
68
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.4 cm
Peso
0.11 kg.
ISBN13
9786202671507

Artificial Intelligence and Virtual Reality for Handling Glossophobia (en Inglés)

M. Nirmala Devi (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Artificial Intelligence and Virtual Reality for Handling Glossophobia (en Inglés) - Devi, M. Nirmala

Libro Nuevo

$ 71.290

$ 99.010

Ahorras: $ 27.720

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 90 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Artificial Intelligence and Virtual Reality for Handling Glossophobia (en Inglés)"

Helping people overcome their fear when facing a public gathering is the main objective, our project tries to correct. This is a mere condition, which can be reversed using behavioral analysis and constant practice. Improvement from exposure therapy can be seen only when there is enough contact with the created virtual environment as it might take time to adapt to the virtual environment and get trained by it. Though it may have some disadvantage, continuous monitoring can be done only with the help of the virtual environment.An environment was created based on the comments received from the participants when they were asked to use an existing system and they wanted variations in the levels they were getting exposed to and also expected the environment to be more interactive and have various additional add-ons to explore in the virtual environment. Thus keeping all the above-mentioned points in mind we made use of the unity software to create the necessary levels for the game and used logistic regression algorithm to select the participants and using the k means clustering algorithm we decided on the progress of the participant.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes