Promos de invierno hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Assessing Model-Based Reasoning Using Evidence- Centered Design: A Suite of Research-Based Design Patterns (Springerbriefs in Statistics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
130
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783319522456
N° edición
1
Categorías

Assessing Model-Based Reasoning Using Evidence- Centered Design: A Suite of Research-Based Design Patterns (Springerbriefs in Statistics) (en Inglés)

Robert J Mislevy; Geneva Haertel; Michelle Riconscente (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Assessing Model-Based Reasoning Using Evidence- Centered Design: A Suite of Research-Based Design Patterns (Springerbriefs in Statistics) (en Inglés) - Robert J Mislevy; Geneva Haertel; Michelle Riconscente

Libro Nuevo

$ 122.090

$ 169.570

Ahorras: $ 47.480

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Assessing Model-Based Reasoning Using Evidence- Centered Design: A Suite of Research-Based Design Patterns (Springerbriefs in Statistics) (en Inglés)"

This Springer Brief provides theory, practical guidance, and support tools to help designers create complex, valid assessment tasks for hard-to-measure, yet crucial, science education standards. Understanding, exploring, and interacting with the world through models characterizes science in all its branches and at all levels of education. Model-based reasoning is central to science education and thus science assessment. Current interest in developing and using models has increased with the release of the Next Generation Science Standards, which identified this as one of the eight practices of science and engineering. However, the interactive, complex, and often technology-based tasks that are needed to assess model-based reasoning in its fullest forms are difficult to develop.   Building on research in assessment, science education, and learning science, this Brief describes a suite of design patterns that can help assessment designers, researchers, and teachers create tasks for assessing aspects of model-based reasoning: Model Formation, Model Use, Model Elaboration, Model Articulation, Model Evaluation, Model Revision, and Model-Based Inquiry. Each design pattern lays out considerations concerning targeted knowledge and ways of capturing and evaluating students’ work. These design patterns are available at http://design-drk.padi.sri.com/padi/do/NodeAction?state=listNodes&NODE_TYPE=PARADIGM_TYPE. The ideas are illustrated with examples from existing assessments and the research literature.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes