Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Assessing Service Quality in Academic Libraries (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
152
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
3639366824
ISBN13
9783639366822
Categorías

Assessing Service Quality in Academic Libraries (en Inglés)

Sajeewanie D. Somaratna (Autor) · Vdm Verlag · Tapa Blanda

Assessing Service Quality in Academic Libraries (en Inglés) - Sajeewanie D. Somaratna

Libro Nuevo

$ 67.070

$ 134.130

Ahorras: $ 67.060

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Assessing Service Quality in Academic Libraries (en Inglés)"

In virtually any field of endeavour today access to information is a pre-requisite for success. Libraries form the repositories of information with user friendliness as their mission. There is, therefore a need for new ways to evaluate library performance. User satisfaction is an important measure of service quality in libraries. User perceptions about academic libraries seem to have been largely ignored by library management in developing countries. The assessment of service quality from the user perspective provides an important feedback for libraries to assess and improve their services. This book based on a research conducted at the University of Colombo is an attempt to assess the service quality of University libraries from the user perspectives. The book incorporates facts on the theories and applications of service quality models including SERVQUAL, factors affecting service quality, predictors of service quality and the analysis of service quality gaps. The author hopes that the book will help shed light on the important aspect of service quality in academic libraries and prove useful to Librarians, researchers and administrators in the higher education sector.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes