Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Atd Handbook (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
960
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 18.0 x 5.8 cm
Peso
1.70 kg.
ISBN13
9781953946348
N° edición
0003

Atd Handbook (en Inglés)

Biech, Elaine (Autor) · ASTD · Tapa Dura

Atd Handbook (en Inglés) - Biech, Elaine

Libro Físico

$ 104.780

$ 190.500

Ahorras: $ 85.720

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 6 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Atd Handbook (en Inglés)"

Start, Build, and Navigate Your Training and TD Career ATD's Handbook for Training and Talent Development is the premier resource and compendium of everything a training and talent development (TD) professional needs to know to start, build, and navigate a thriving career. Now in its third edition and grounded by the Talent Development Capability Model, this is more than a revised volume. This edition offers an up-to-date view of the growing roles of talent development professionals, our changing world of work, and the critical need for business alignment. Edited by Elaine Biech, the third edition is divided into eight sections comprising 57 chapters authored by 100 expert practitioners--the brightest thinkers in the field--who share foundational and advanced perspectives and information. The Handbook dives deeply into growing professional expertise and personal skills, virtual learning and remote work, trends affecting TD, managing organizational and career change, growing roles in TD, and understanding organizational impact and business alignment. Fifty online tools are available to download, and there is also a glossary and references. TD professionals, keep this practical, companionable volume close by; it's the reference you will always turn to.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes