Venta Flash: Por pocos días libros hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Bourdieu and Chinese Education: Inequality, Competition, and Change (Expanding Literacies in Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
284
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138098671
N° edición
1
Categorías

Bourdieu and Chinese Education: Inequality, Competition, and Change (Expanding Literacies in Education) (en Inglés)

Karen Dooley; Allan Luke (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Bourdieu and Chinese Education: Inequality, Competition, and Change (Expanding Literacies in Education) (en Inglés) - Karen Dooley; Allan Luke

Libro Nuevo

$ 58.650

$ 81.460

Ahorras: $ 22.810

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 30 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Bourdieu and Chinese Education: Inequality, Competition, and Change (Expanding Literacies in Education) (en Inglés)"

This book uses Bourdieu’s sociological approach for research as a jumping-off point for framing our understandings and analyses of China and Chinese education. Three major themes―inequality, competition, and change―are explored across several theoretical and contextual bases. Bringing together top scholars in the field, the volume examines empirical studies that analyse social (im)mobility through education for students affected by the social divides of class, culture and rural/urban locations; teacher identity and the field of schooling in the current Chinese environment and going forward; and the university as an institution for the production of knowledge about education in the globalising academy. Offering insights into the historical and cultural context for China’s educational landscape, the contributions of this book revisit Bourdieusian concepts from a new empirical vantage point and bring together key studies that illuminate new pathways for the study of Chinese sociology of education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes