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portada Brand Vision Archetypes: Creating Brands With Meaning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
188
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 1.0 cm
Peso
0.19 kg.
ISBN13
9781523842292
Categorías

Brand Vision Archetypes: Creating Brands With Meaning (en Inglés)

Peter Steidl (Autor) · Kim Boehm (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Brand Vision Archetypes: Creating Brands With Meaning (en Inglés) - Boehm, Kim ; Steidl, Peter

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Brand Vision Archetypes: Creating Brands With Meaning (en Inglés)"

The authors present the neuromarketing foundation underlying the concept and application of Brand Vision Archetypes, clarify important issues including how many archetypes you should work with, how and when to use primary and secondary archetypes, how to avoid default and shadow archetypes, to the question of when you should change your brand vision archetype. The book includes a complete set of archetypes and guidelines for conducting a Brand Vision Archetype and a Touchpoint Engineering workshop, respectively. Kim is Head of Talent and Marketing with the Clemenger Group in Australia, which is BBDO's local advertising agency partner. Peter is a marketing consultant and neuromarketing expert who has worked with leading corporations in 20 countries on five continents.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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