Compartir
Branding It 3.0: Business Performance through Excellence in Brand Management (en Inglés)
Marco Casanova
(Autor)
·
Bookstand Publishing
· Tapa Dura
Branding It 3.0: Business Performance through Excellence in Brand Management (en Inglés) - Casanova, Marco
$ 37.640
$ 62.730
Ahorras: $ 25.090
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 09 de Agosto y el
Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Branding It 3.0: Business Performance through Excellence in Brand Management (en Inglés)"
HOW TO BUILD A BRAND THAT WILL CONNECT WITH CUSTOMERS AND GROW YOUR BUSINESSIn BRANDING IT 3.0 global branding expert Marco Casanova uses best practice examples from more than 20 of today's leading corporations, including Amazon, Starbucks, and Ritz Carlton, and shows how state-of-the-art brand management can be achieved.You will learn: How branding drives the value of today's businesses and is increasingly associated with impressive corporate gains The 10 "Cs of Branding" that can dramatically improve the bottom line The key factors needed to successfully brand any new product and new product launch BRANDING IT 3.0 is the essential guide on building a successful world-class brand. Order a copy today!
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.