Promos de invierno hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Bridging the Progressive-Traditional Divide in Education Reform: A Unifying Vision for Teaching, Learning, and System Level Supports (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
136
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.8 x 14.2 x 1.5 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9781138354616
N° edición
1

Bridging the Progressive-Traditional Divide in Education Reform: A Unifying Vision for Teaching, Learning, and System Level Supports (en Inglés)

James Nehring (Autor) · Stacy Szczesiul (Autor) · Megin Charner-Laird (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Bridging the Progressive-Traditional Divide in Education Reform: A Unifying Vision for Teaching, Learning, and System Level Supports (en Inglés) - Nehring, James ; Szczesiul, Stacy ; Charner-Laird, Megin

Libro Nuevo

$ 69.190

$ 96.100

Ahorras: $ 26.910

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Bridging the Progressive-Traditional Divide in Education Reform: A Unifying Vision for Teaching, Learning, and System Level Supports (en Inglés)"

This book brings together a variety of connected voices which consider potential ways forward for school reform. By demonstrating how the 'subject-centered' and 'student-centered' models of education can, and have been working together in various contexts, the text sets out a compelling case for an emerging movement that unites ideologies and pedagogical traditions which have traditionally been considered to be at odds with one another.In drawing from historical sources, the full range of contemporary research, and a series of investigations led by the authors, this book documents the deep back-story of school reform, and explains the powerful and largely unacknowledged consensus on what constitutes excellence in teaching and learning.This book will be of great interest to researchers, academics, and postgraduate students in the fields of school reform and educational leadership. It will also appeal to graduate students, researchers and postgraduates in the fields of history of education, educational leadership, teaching and learning, and curriculum studies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes