Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Business Issues in the Arts (Discovering the Creative Industries) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
300
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.7 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781032070841
N° edición
1

Business Issues in the Arts (Discovering the Creative Industries) (en Inglés)

Anthony Rhine (Ilustrado por) · Jay Pension (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Blanda

Business Issues in the Arts (Discovering the Creative Industries) (en Inglés) - Rhine, Anthony ; Pension, Jay

Libro Nuevo

$ 71.710

$ 99.600

Ahorras: $ 27.890

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Jueves 08 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Business Issues in the Arts (Discovering the Creative Industries) (en Inglés)"

Business Issues in the Arts is a text designed to address some of the most prescient business issues that nonprofit arts organizations face today. This text is not a how-to but an in-depth dive into fourteen topics and their associated theories to augment learning in arts administration programs. With contributions from leading academics in arts administration, the book guides readers through an exploration of those topics which have been found by practitioners to be most vital and least explored. Chapters include numerous case examples to illustrate business theory in the artistic and creative environment. The academic contributors themselves each come with both professional backgrounds and research experience, and they are each introduced at the start of their chapters, allowing for a collection of voices to navigate through some oftentimes challenging topics. This book is designed for an advanced undergraduate course or a stand-alone graduate course on the intersection of business and management and the cultural and creative industries, especially those focusing on business issues in the arts.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes