Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Cognitive Strategies for Special Education: Process-Based Instruction (Routledge Library Editions: Psychology of Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
292
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138280861
N° edición
1

Cognitive Strategies for Special Education: Process-Based Instruction (Routledge Library Editions: Psychology of Education) (en Inglés)

Adrian F. Ashman Robert N.f. Conway (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Cognitive Strategies for Special Education: Process-Based Instruction (Routledge Library Editions: Psychology of Education) (en Inglés) - Adrian F. Ashman Robert N.F. Conway

Libro Físico

$ 153.310

$ 278.740

Ahorras: $ 125.430

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Cognitive Strategies for Special Education: Process-Based Instruction (Routledge Library Editions: Psychology of Education) (en Inglés)"

Research on training programs for students with learning difficulties has usually focused on the development of social and behavioural skills and the acquisition of cognitive interventions and procedures. Originally published in 1989, this book attempts to apply the methods validated by research and synthesize the discoveries made in the psychological laboratory for the benefit of teachers in regular classrooms. It reviews the literature relevant to special needs teaching and traces the development of cognitive research as it applies to education. The authors propose a specific and practical teaching strategy which has been successfully used by those working with students with special needs. Starting from the basic belief that education is an interactive process between the participants, the authors have emphasised the role and responsibility both of the teacher and the learner. Their book should be of value to researchers and practitioners in psychology and special education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes