Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Continuous professional development & pedagogical practices of teachers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.28 kg.
ISBN13
9786202554466

Continuous professional development & pedagogical practices of teachers (en Inglés)

Renato Cagomoc (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Continuous professional development & pedagogical practices of teachers (en Inglés) - Cagomoc, Renato

Libro Nuevo

$ 84.120

$ 168.240

Ahorras: $ 84.120

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 53 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Continuous professional development & pedagogical practices of teachers (en Inglés)"

This study dealt with the assessment of continuous professional development, classroom pedagogical practices, episodes in teaching and classroom engagements of the junior high school mathematics teachers in the First and Second Districts of Samar for the School Year 2016-2017. It utilized the descriptive-assessment research method using a questionnaire administered among the respondents as data gathering technique.Moreover, the profile of the respondents in terms of age, teaching experience, relevant training, sex, civil status, and field of specialization were also determined and correlated to the continuous development program, classroom pedagogical practices and episodes of teaching and classroom engagements. The results were statistically treated, analyzed and interpreted using frequency, percentage distribution and analysis of variance for test of difference and Pearson r for test of relationship.The findings showed that there was no significant relationship between the continuous professional development practices of teachers to their classroom pedagogical practices, while few of CPDPs had significant relationship to the performance of episodes of classroom & learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes