Compartir
Creative Marketing: An Extended Metaphor for Marketing in a New Age (en Inglés)
I. Fillis
(Autor)
·
R. Rentschler
(Autor)
·
Palgrave MacMillan
· Tapa Blanda
Creative Marketing: An Extended Metaphor for Marketing in a New Age (en Inglés) - Fillis, I. ; Rentschler, R.
$ 183.660
$ 255.080
Ahorras: $ 71.420
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 07 de Agosto y el
Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Creative Marketing: An Extended Metaphor for Marketing in a New Age (en Inglés)"
Creative Marketing has been written in response to the continued failure to address the theory/practice gap in marketing management. The art world is full of creativity, yet existing marketing theory continues to prescribe formulaic, stepwise processes for marketing success. Rather than perpetuating the belief in the value of traditional marketing frameworks, this book draws on a diverse range of disciplines to inspire entrepreneurial thinking and practice among those marketers who wish to push the boundaries of knowledge and convention. Creative Marketing gets back to how best to support individuals as well as small, medium and micro-enterprises through new marketing approaches.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.