Venta Flash: Por pocos días libros hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Culturally Sustaining Systemic Functional Linguistics Praxis: Embodied Inquiry With Multilingual Youth (Language, Culture, and Teaching Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
162
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367139797
N° edición
1

Culturally Sustaining Systemic Functional Linguistics Praxis: Embodied Inquiry With Multilingual Youth (Language, Culture, and Teaching Series) (en Inglés)

Ruth Harman; Kevin Burke (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Culturally Sustaining Systemic Functional Linguistics Praxis: Embodied Inquiry With Multilingual Youth (Language, Culture, and Teaching Series) (en Inglés) - Ruth Harman; Kevin Burke

Libro Nuevo

$ 165.610

$ 230.010

Ahorras: $ 64.400

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Culturally Sustaining Systemic Functional Linguistics Praxis: Embodied Inquiry With Multilingual Youth (Language, Culture, and Teaching Series) (en Inglés)"

By introducing a framework for culturally sustaining Systemic Functional Linguistics (SFL) praxis, Harman, Burke and other contributing authors guide readers through a practical and analytic exploration of youth participatory work in classroom and community settings. Applying an SFL lens to critical literacy and schooling, this book articulates a vision for youth learning and civic engagement that focuses on the power of performance, spatial learning, community activism and student agency. The book offers a range of research-driven, multimodal resources and methods for teachers to encourage students' meaning-making. The authors share how teachers and community activists can interact and support diverse and multilingual youth, fostering a dynamic environment that deepens inquiry of the arts and disciplinary area of knowledge. Research in this book provides a model for collaborative engagement and community partnerships, featuring the voices of students and teachers to highlight the importance of agency and action research in supporting literacy learning and transformative inquiry. Demonstrating theoretically and practically how SFL praxis can be applied broadly and deeply in the field, this book is suitable for preservice teachers, teacher educators, graduate students and scholars in bilingual and multilingual education, literacy education and language policy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes