Compartir
Customer Value Generation in Banking: The Zurich Model of Customer-Centricity (en Inglés)
Stefanie Auge-Dickhut
(Autor)
·
Bernhard Koye
(Autor)
·
Axel Liebetrau
(Autor)
·
Springer
· Tapa Dura
Customer Value Generation in Banking: The Zurich Model of Customer-Centricity (en Inglés) - Auge-Dickhut, Stefanie ; Koye, Bernhard ; Liebetrau, Axel
$ 93.190
$ 155.310
Ahorras: $ 62.120
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 23 de Julio y el
Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Customer Value Generation in Banking: The Zurich Model of Customer-Centricity (en Inglés)"
The banking sector is undergoing a process of fundamental transformation - mainly due to the challenges of digitalization, insistent customers, regulation and a volatile economic environment. This book provides an in-depth understanding of the underlying logic of 21st century's banking environment and helps to develop a roadmap for the successful transformation of contemporary business models. The authors introduce the 'Zurich model for a customer-centric banking architecture enabling the reader to develop a sustainable business model which copes with the challenges of this information age. They identify customer behavior traps in such an environment; introduce adequate strategic instruments and cornerstones for providing added value through financial services, and provide core factors for conducting a successful transformation process.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.