Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Democratising English Language Research Education in the Face of Eurocentric Knowledge Transfer: Turning Mute Chinese Linguistic and Theoretical Asset (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
234
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.35 kg.
ISBN13
9781496967176

Democratising English Language Research Education in the Face of Eurocentric Knowledge Transfer: Turning Mute Chinese Linguistic and Theoretical Asset (en Inglés)

Meng Hui (Autor) · Authorhouse · Tapa Blanda

Democratising English Language Research Education in the Face of Eurocentric Knowledge Transfer: Turning Mute Chinese Linguistic and Theoretical Asset (en Inglés) - Hui, Meng

Libro Nuevo

$ 35.120

$ 48.780

Ahorras: $ 13.660

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 53 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Democratising English Language Research Education in the Face of Eurocentric Knowledge Transfer: Turning Mute Chinese Linguistic and Theoretical Asset (en Inglés)"

The number of Chinese research students studying in Australian universities is growing (Bradley, 2008). They are supposed to adapt to the new academic culture and their own intellectual assets are marginalised or even ignored (Singh, 2009, 2010; Singh & Han, 2009, 2010). Being situated in an academic environment which is Eurocentric, hierarchical, and largely dominated by the Western or Euro-American theory, in most cases, these students have to keep their own intellectual assets silent. This is another representation of Eurocentric knowledge diffusion (Alatas, 2006; Connell, 2007). However, despite all these unfavourable situations, some Chinese international research students have used some Chinese intellectual assets while doing research in Australia (Han, 2006; Han & Zhao, 2008; Singh & Han, 2009, 2010). Informed by Ranciere's concepts of democracy (1991, 2006a, 2007b, 2009c) and mute speech (1999, 2007b, 2010a), this study makes original contribution to knowledge through (i) advancing a claim for, and an approach to democratising Australian research education and (ii) developing the "mute speech" pedagogy which might help engaging non-Western theoretical knowledge in this process.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes