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portada Destination Brands (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
392
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
0.73 kg.
ISBN13
9781138133655
N° edición
0003

Destination Brands (en Inglés)

Nigel Morgan (Autor) · Annette Pritchard (Autor) · Roger Pride (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Destination Brands (en Inglés) - Morgan, Nigel ; Pritchard, Annette ; Pride, Roger

Libro Físico

$ 235.970

$ 393.280

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Destination Brands (en Inglés)"

This textbook shows how cities, regions and countries adopt branding strategies similar to those of leading household brand names in an effort to differentiate themselves and emotionally connect with potential tourists. It asks whether tourist destinations get the reputations they deserve and uses topical case studies to discuss brand concepts and challenges. It tackles how place perceptions are formed, how cities, regions and countries can enhance their reputations as creative, competitive destinations, and the link between competitive identity and strategic tourism policy making.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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