Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Development of Executive Function (Monographs of the Society for Research in Child Development) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1991
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781405122542
N° edición
1

Development of Executive Function (Monographs of the Society for Research in Child Development) (en Inglés)

Philip David Zelazo (Autor) · John Wiley & Sons · Tapa Blanda

Development of Executive Function (Monographs of the Society for Research in Child Development) (en Inglés) - Philip David Zelazo

Libro Físico

$ 60.780

$ 101.300

Ahorras: $ 40.520

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Development of Executive Function (Monographs of the Society for Research in Child Development) (en Inglés)"

This monograph concerns the psychological processes underlying the development of executive function, or the conscious control of thought and action. It has long been clear that these processes change considerably in early childhood, transforming a relatively stimulus-driven toddler into a child capable of flexible, goal-directed problem solving. However, the nature of these processes has remained elusive. In a programmatic series of 9 experiments, the authors examine circumstances that help or hinder executive function in 3- to 4-year-old children. The results provide the basis for a revision of their Cognitive Complexity and Control (CCC-r) theory, according to which there are age-related increases in the complexity of the rules that children can formulate and use when solving problems. The revised theory (a) specifies more clearly the circumstances in which children will have difficulty using rules at various levels of complexity, (b) provides a more detailed account of how to determine the complexity of rules required in a task, (c) takes account of both the activation and inhibition of rules as a function of experience, and (d) highlights the importance of considering intentionality in the study of executive function.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes