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Digital Gambling: Theorizing Gamble-Play Media (Routledge Studies in new Media and Cyberculture) (en Inglés)
César Albarrán-Torres (Autor)
·
Routledge
· Tapa Dura
Digital Gambling: Theorizing Gamble-Play Media (Routledge Studies in new Media and Cyberculture) (en Inglés) - César Albarrán-Torres
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Reseña del libro "Digital Gambling: Theorizing Gamble-Play Media (Routledge Studies in new Media and Cyberculture) (en Inglés)"
This book develops the concept of "gamble-play media", describing how some gambling and gambling-like practices are increasingly mediated by digital technologies. Digital gambling brings gambling closer to the practices and features of videogames, as audio-visual simulations structure users' experiences. By studying digital gambling from media studies, videogame and cultural studies approaches, this book offers a new critical perspective on the issues raised by computer-mediated gambling, while expanding our perspective on what media and gambling are. In particular, it critically analyses terrestrial, mobile and online slot machines, online poker and stock trading apps through a selection of case studies.
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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
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