Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Discourse Analytic Perspectives on Stem Education: Exploring Interaction and Learning in the Multilingual Classroom (Educational Linguistics, 32, Band 32) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
215
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.4 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN13
9783319551159

Discourse Analytic Perspectives on Stem Education: Exploring Interaction and Learning in the Multilingual Classroom (Educational Linguistics, 32, Band 32) (en Inglés)

Holly Hansen-Thomas (Ilustrado por) · Juliet Langman (Ilustrado por) · Springer · Tapa Dura

Discourse Analytic Perspectives on Stem Education: Exploring Interaction and Learning in the Multilingual Classroom (Educational Linguistics, 32, Band 32) (en Inglés) - Langman, Juliet ; Hansen-Thomas, Holly

Libro Físico

$ 203.830

$ 283.100

Ahorras: $ 79.270

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Discourse Analytic Perspectives on Stem Education: Exploring Interaction and Learning in the Multilingual Classroom (Educational Linguistics, 32, Band 32) (en Inglés)"

This volume explores the nature of discourse in secondary and upper elementary mathematics and science classrooms. Chapters examine conditions that support or hinder teachers and students, in particular language learners, in employing language as a tool for learning. The volume provides rich oral and written language examples from a range of classroom contexts to illustrate how linguistic practices affect students' appropriation and display of disciplinary specific knowledge. Chapters further explore linguistic practices through with the support of discourse analytic models that foreground the authentic classroom data with the aim of understanding the dynamics of the classroom. The authors investigate the intersection between discourse and learning from a range of perspectives, including an examination of key concepts such as intertextuality, interaction, mediation, scaffolding, appropriation, and adaptations. This volume offers concrete suggestions on how teachers might benefit from a discourse approach to teaching in the areas of mathematics and science.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes