Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Do Typical Rcts of Education Interventions Have Sufficient Statistical Power for Linking Impacts on Teacher Practice and Student Achievement Outcomes (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
50
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 18.9 x 0.3 cm
Peso
0.11 kg.
ISBN13
9781288701063

Do Typical Rcts of Education Interventions Have Sufficient Statistical Power for Linking Impacts on Teacher Practice and Student Achievement Outcomes (en Inglés)

National U. S. Department of Education (Autor) · Bibliogov · Tapa Blanda

Do Typical Rcts of Education Interventions Have Sufficient Statistical Power for Linking Impacts on Teacher Practice and Student Achievement Outcomes (en Inglés) - U. S. Department of Education, National

Libro Nuevo

$ 23.130

$ 46.250

Ahorras: $ 23.120

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 53 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 11 de Julio y el Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Do Typical Rcts of Education Interventions Have Sufficient Statistical Power for Linking Impacts on Teacher Practice and Student Achievement Outcomes (en Inglés)"

For RCTs of education interventions, it is often of interest to estimate associations between student and mediating teacher practice outcomes, to examine the extent to which the study's conceptual model is supported by the data, and to identify specific mediators that are most associated with student learning. This paper develops statistical power formulas for such exploratory analyses under clustered school-based RCTs using ordinary least squares (OLS) and instrumental variable (IV) estimators, and uses these formulas to conduct a simulated power analysis. The power analysis finds that for currently available mediators, the OLS approach will yield precise estimates of associations between teacher practice measures and student test score gains only if the sample contains about 150 to 200 study schools. The IV approach, which can adjust for potential omitted variable and simultaneity biases, has very little statistical power for mediator analyses. For typical RCT evaluations, these results may have design implications for the scope of the data collection effort for obtaining costly teacher practice mediators

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes