Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Ed465 089 - Re-Conceptualizing Extra Help for High School Students in a High Standards Era (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
36
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 18.9 x 0.2 cm
Peso
0.08 kg.
ISBN13
9781287695165

Ed465 089 - Re-Conceptualizing Extra Help for High School Students in a High Standards Era (en Inglés)

James McPartland (Autor) · Robert Balfanz (Autor) · Alta Shaw (Autor) · Bibliogov · Tapa Blanda

Ed465 089 - Re-Conceptualizing Extra Help for High School Students in a High Standards Era (en Inglés) - Balfanz, Robert ; McPartland, James ; Shaw, Alta

Libro Nuevo

$ 22.120

$ 44.240

Ahorras: $ 22.120

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 11 de Julio y el Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Ed465 089 - Re-Conceptualizing Extra Help for High School Students in a High Standards Era (en Inglés)"

The push for higher academic standards has resulted in an increase in the numbers of high school students needing extra help. The need for extra help is most pervasive in high-poverty areas and most high school students need extra help not in traditional basic elementary skills but in reading, mathematics, and advanced reasoning skills. Most students requiring extra help in reading need support and direction to make the transition from a being beginning readers to becoming expert readers. In mathematics, most help is needed in operating with rational numbers and integers, the transition from arithmetic to mathematics, and mathematical reasoning. The issue of extra help for high school students must be reconceptualized. Although research has identified a core of elements that are critical to reading instruction for adolescents lacking strong comprehension strategies, mathematics has no long-standing body of research on the challenges and needs of students entering high school. The following are among actions for policymakers: (1) find time to address students' substantial extra help needs during the school day; (2) when attempting to address students' need for extra help, avoid triggering the reemergence of dead-end tracks and remediation; and (3) recognize and confront the importance of teacher quality. (Contains 74 references.).

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes