Venta Flash: Por pocos días libros hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Education for Sustainable Development in Foreign Language Learning: Content-Based Instruction in College-Level Curricula (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
242
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367530327
N° edición
1

Education for Sustainable Development in Foreign Language Learning: Content-Based Instruction in College-Level Curricula (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)

Maria J. De La Fuente (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Education for Sustainable Development in Foreign Language Learning: Content-Based Instruction in College-Level Curricula (Routledge Research in Language Education) (en Inglés) - Maria J. De La Fuente

Libro Nuevo

$ 165.610

$ 230.010

Ahorras: $ 64.400

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Education for Sustainable Development in Foreign Language Learning: Content-Based Instruction in College-Level Curricula (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)"

This unique volume utilizes the UNESCO Education for Sustainable Development (ESD) framework to illustrate successful integration of sustainability education in post-secondary foreign language (FL) learning. Showcasing a variety of approaches to using content-based instruction (CBI) in college-level courses, this text valuably demonstrates how topics relating to environmental, social, and cultural dimensions of sustainability can be integrated in FL curricula. Chapters draw on case studies from colleges throughout the US and consider theoretical and practical concerns relating to models of sustainability-based teaching and learning. Chapters present examples of project-, problem-, and task-based approaches, as well as field work, debate, and reflective pedagogies to enhance students' awareness and engagement with sustainable development issues as they acquire a foreign language. Insights and recommendations apply across languages and highlight the potential contribution of FL learning to promote sustainability literacy amongst learners. This text will benefit researchers, academics, and educators in higher education with an interest in Modern Foreign Languages, sustainability education, training, and leadership more broadly.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes