Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Enabling Reflective Thinking: Reflective Practice in Learning and Teaching (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
414
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.3 cm
Peso
0.63 kg.
ISBN13
9781612298689

Enabling Reflective Thinking: Reflective Practice in Learning and Teaching (en Inglés)

Coleman, Kathryn ; Flood, Adele (Autor) · Common Ground Publishing · Tapa Blanda

Enabling Reflective Thinking: Reflective Practice in Learning and Teaching (en Inglés) - Coleman, Kathryn ; Flood, Adele

Libro Nuevo

$ 44.860

$ 89.720

Ahorras: $ 44.860

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Enabling Reflective Thinking: Reflective Practice in Learning and Teaching (en Inglés)"

This book provides a comprehensive look at all levels of teaching and learning, especially for those interested in discovering how to provide activities that will enhance reflective practices in teaching and enable students' learning. This collection investigates PhD supervision, an intervention program in writing practices, developing mindfulness in diverse student cohorts, and the application of online practices. The value of this collection is not only the specific content of each study but also the willingness of all contributors to share their outstanding practice in ways that others may replicate within their own future teaching experiences. The mandala designed for the cover of this collection is by Australian artist Belinda Allen, who depicts this cyclic metacognitive action as a metaphor for reflection practice and critical reflection. The authors hope this collection provides the reader with the motivation to develop self-efficacy not only within their students, but also within themselves and their learning communities. The editors, Kathryn Coleman and Adele Flood, have gathered writers from across disciplines who employ reflective practice strategies in their teaching. Academics and teachers provide readers not only with a variety of approaches but they also interweave theory with examples of learning opportunities, as well as personal and/or collaborative activities that can be adapted to any learning space.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes