Venta Flash: Por pocos días libros hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Essentials of Advertising (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780749478391
N° edición
1
Categorías

Essentials of Advertising (en Inglés)

Robert Cluley (Autor) · Kogan Page · Tapa Blanda

Essentials of Advertising (en Inglés) - Robert Cluley

Libro Físico

$ 56.930

$ 94.890

Ahorras: $ 37.960

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Essentials of Advertising (en Inglés)"

Essentials of Advertising is designed to help students navigate their way through the field of advertising. As a subject, advertising affects us all - it surrounds us every day. Yet there is a great deal of variety in the way advertising is interpreted, and practitioners and academics from different backgrounds and disciplines study advertising in vastly different ways. For example, psychologists try to understand what happens to our brains when we see adverts, while economists try to understand whether money spent on advertising is worth it. Essentials of Advertising will introduce readers to the key concepts of advertising as they have been developed not only by psychologists and economists, but also by sociologists, historians, marketers and media researchers - not to mention advertising practitioners themselves. Meticulously researched, Essentials of Advertising will allow readers to understand not just what different research traditions say about advertising, but why they say it. This will help students develop key analytic skills, and to critically evaluate and exploit the existing research into advertising, based on a greater understanding of where it comes from. This allows them to develop greater perception and awareness professionally, and acts as a springboard for students to jump into the wider area of advertising studies and develop their careers according to their own interests. Online resources include lecture slides, self-test questions, group activities, figures, and case studies for specific chapters, plus web links to industry body research and relevant further reading.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes