Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Global Sport Business (Sport in the Global Society – Contemporary Perspectives) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
144
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780415828239
N° edición
1

Global Sport Business (Sport in the Global Society – Contemporary Perspectives) (en Inglés)

Westerbeek Hans (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Global Sport Business (Sport in the Global Society – Contemporary Perspectives) (en Inglés) - Westerbeek Hans

Libro Físico

$ 79.520

$ 132.530

Ahorras: $ 53.010

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Global Sport Business (Sport in the Global Society – Contemporary Perspectives) (en Inglés)"

Global Sport Business: The Community Impact of Commercial Sport involves a range of pressing issues that come with the arrival of sport as a commodity in the world economy. It can be argued that, throughout the past two centuries, sport has always been recognized as both a frivolous pursuit of spending leisure time with friends and family, and as an activity that has substantial commercial value to be mined by entrepreneurs. However, only during the most recent wave of globalization, spurred by technological advancements that have led to achieving global reach in regard to potential customers, has sport entered a global marketplace that offers tremendous financial rewards for those who manage to control international sport organizations and events.In this book, global sport business is viewed from a number of different perspectives including a value chain approach to describing the sport industry; the ever increasing impact of the international media on sport business; how globalization influences the style of (sport) management; how social capital can be generated through sport business; and the emergence of social sport business. Overall, the different contributors to the book reflect on how sport's global (and as such commercial) attractiveness can, and often will impact locally, on communities of people and individuals.This book was published as a special issue of Sport in Society.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes