Promos de invierno hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Higher Education Landscape 2030: A Trend Analysis Based on the Ahead International Horizon Scanning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
59
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.4 cm
Peso
0.13 kg.
ISBN13
9783030448967

Higher Education Landscape 2030: A Trend Analysis Based on the Ahead International Horizon Scanning (en Inglés)

Dominic Orr (Autor) · Maren Luebcke (Autor) · J. Philipp Schmidt (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Higher Education Landscape 2030: A Trend Analysis Based on the Ahead International Horizon Scanning (en Inglés) - Orr, Dominic ; Luebcke, Maren ; Schmidt, J. Philipp

Libro Físico

$ 49.460

$ 68.700

Ahorras: $ 19.240

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 64 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Higher Education Landscape 2030: A Trend Analysis Based on the Ahead International Horizon Scanning (en Inglés)"

This open access Springer Brief provides a systematic analysis of current trends and requirements in the areas of knowledge and competence in the context of the project "(A) Higher Education Digital (AHEAD)--International Horizon Scanning / Trend Analysis on Digital Higher Education." It examines the latest developments in learning theory, didactics, and digital-education technology in connection with an increasingly digitized higher education landscape. In turn, this analysis forms the basis for envisioning higher education in 2030.Here, four learning pathways are developed to provide a glimpse of higher education in 2030: Tamagotchi, a closed ecosystem that is built around individual students who enter the university soon after secondary education; Jenga, in which universities offer a solid foundation of knowledge to build on in later phases; Lego, where the course of study is not a monolithic unit, but consists of individually combined modules of different sizes; and Transformer, where students have already acquired their own professional identities and life experiences, which they integrate into their studies. In addition, innovative practice cases are presented to illustrate each learning path.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes