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portada Hospitality and Tourism Marketing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
374
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032688480
N° edición
1

Hospitality and Tourism Marketing (en Inglés)

Robert Ebo Hinson|Ishmael Mensah|George Kofi Amoako|Esi Akyere Mensah|Isaac Coffie|Eddy Khosa (Autor) · Productivity Press · Tapa Blanda

Hospitality and Tourism Marketing (en Inglés) - Robert Ebo Hinson|Ishmael Mensah|George Kofi Amoako|Esi Akyere Mensah|Isaac Coffie|Eddy Khosa

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Hospitality and Tourism Marketing (en Inglés)"

Hospitality and Tourism Marketing: Building Customer Driven Hospitality and Tourism Organizations is an absolutely crucial book in light of the world post COVID-19. Following the pandemic, big hotel chains like the Accor Group and Marriot closed outlets, but post COVID-19, the global hospitality and tourism sector is bouncing back. In bouncing back though, the pandemic brought to the fore the absolute need for high levels of customer centricity in a world that was gripped by fear. This new Hospitality and Tourism (H&T) Marketing book takes a customer-oriented approach to discussing marketing discipline in the global H&T sector. With chapters spanning topics like service characteristics of hospitality and tourism marketing, people management strategies for service businesses, consumer behaviour, designing and building brands, electronic marketing, internet marketing, database marketing, and direct marketing and relationship marketing, this book has the right balance of technology and consumer-oriented topics to provide the right balance for tourism marketing practitioners post pandemic.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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