Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Initial English Language Teacher Education: International Perspectives on Research, Curriculum and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
246
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781350090828

Initial English Language Teacher Education: International Perspectives on Research, Curriculum and Practice (en Inglés)

Libro Físico

$ 46.730

$ 54.980

Ahorras: $ 8.250

15% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Recíbelo Mañana, comprando antes de 18 horas y 13 minutos.
En la mayoría de las comunas de la provincia de Santiago*
* A excepción de las comunas de San Ramón, Lo Espejo y La Pintana
* Tu pedido será despachado después de las 14:00 hrs.
Lo recibirás el Viernes 28 de Junio.*
* RM: (Gran Santiago).
* VIII Región: Concepción, San Pedro de la Paz, Talcahuano, Hualpén y Chiguayante.
* V Región: Valparaíso, Viña del Mar, Quillota, Calera, La Cruz, Limache, Quilpué, Villa Alemana.
* IX Región: Temuco y Padre de las Casas.
* Resto de Chile: Un día hábil después.

Reseña del libro "Initial English Language Teacher Education: International Perspectives on Research, Curriculum and Practice (en Inglés)"

Trainees' voices, beliefs and experiences as learners, shaped by the tension and dialogue between internal and external theories of teaching and learning, inevitably penetrate the Initial English Language Teacher Education (IELTE) curriculum. Scrutinising these beliefs and experiences, Initial English Language Teacher Education provides readers with vivid and informed accounts of IELTE from around the world. Approaching IELTE from a sociocultural perspective, the authors analyse future teachers' trajectories and educational histories in order to understand their experiences as learners, unpack internal beliefs, and problematise the relationships between such beliefs with theories and research in the field. Exploring accounts from a number of under-researched contexts, Initial English Language Teacher Education investigates and analyses perspectives from Argentina, Brazil, China, Colombia, Kenya, Singapore, South Africa, Spain and Uruguay. Through the eyes of future teachers, the chapters address issues such as: trainee motivation, tensions between theory and practice, role of feedback, teacher development and identity, critical pedagogies, online teacher education and intercultural awareness.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes