Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Input for Instructed L2 Learners Hb: The Relevance of Relevance (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
200
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781853599385

Input for Instructed L2 Learners Hb: The Relevance of Relevance (en Inglés)

Anna Niżegorodcew (Autor) · Multilingual Matters Limited · Tapa Dura

Input for Instructed L2 Learners Hb: The Relevance of Relevance (en Inglés) - Niżegorodcew, Anna

Libro Físico

$ 110.690

$ 201.260

Ahorras: $ 90.570

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Input for Instructed L2 Learners Hb: The Relevance of Relevance (en Inglés)"

This book makes Relevance Theory (RT) relevant for L2 teachers and L2 teacher educators, in particular those working in foreign language teaching contexts. L2 classroom discourse data collected in seven research projects in the years 1984 - 2004 are reinterpreted in this book in the light of Relevance Theory - a theory of interpretation of the incoming messages. In this perspective the teachers' input for instructed L2 learners facilitates shifts in the learners' attention from meaning to form and vice versa. Such shifts of attention, according to Relevance Theory, change the level of expected optimal relevance of classroom communication, either focusing the students on form-oriented communication (accuracy), on meaning-oriented communication (fluency) or on meaning and form-oriented communication (fluency combined with accuracy). The latter is considered optimal for L2 learning/acquisition. Apart from the main focus on the relevance-theoretic interpretation of the teachers' input, the book presents an overview of other theoretical approaches to the question of input for instructed L2 learners: the SLA approach, the communicative L2 teaching perspective, and the L2 classroom discourse approach.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes