Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada integrating corporate communications: the cost-effective use of message and medium (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1995
Idioma
Inglés
N° páginas
336
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.3 x 16.3 x 2.7 cm
Peso
0.59 kg.
ISBN
0899308953
ISBN13
9780899308951

integrating corporate communications: the cost-effective use of message and medium (en Inglés)

James Horton (Autor) · Praeger · Tapa Dura

integrating corporate communications: the cost-effective use of message and medium (en Inglés) - Horton, James

Libro Nuevo

$ 93.040

$ 169.170

Ahorras: $ 76.130

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "integrating corporate communications: the cost-effective use of message and medium (en Inglés)"

Seldom does a work on corporate communications take such a radical economic approach to the topic. Horton integrates corporate communications cost-effectively into all business activity and presents a new way to look at corporate communications as a force behind all business disciplines. He describes and reviews external and internal communication; examines human behavior in communicating; reviews corporate communication structure; and analyzes messages and media and shows how to get started toward cost-effective corporate communication.In 11 chapters, the book presents a look at corporate communications based on economic principles. Separate chapters examine the business environment and communication; corporate communication and strategy and reputation; corporate communication and the individual; corporate communication and messages; corporate communication and media; corporate communication and measurement; and corporate communication and business structure. A major resource for senior managers, strategists, and other communications specialists.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes