Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada International Management in Service Firms: Environments, Strategies and Operations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
727
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9783031503443

International Management in Service Firms: Environments, Strategies and Operations (en Inglés)

Dirk Klimkeit (Autor) · Pengji Wang (Autor) · Huiping Zhang (Autor) · Springer · Tapa Dura

International Management in Service Firms: Environments, Strategies and Operations (en Inglés) - Klimkeit, Dirk ; Wang, Pengji ; Zhang, Huiping

Libro Físico

$ 152.820

$ 305.640

Ahorras: $ 152.820

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "International Management in Service Firms: Environments, Strategies and Operations (en Inglés)"

This textbook examines how service firms manage their international operations. For the first time, it brings together insights from the fragmented literature on this subject into an accessible textbook. Further, it is unique in its focus on service firms' internationalization and international management. Beginning with an overview of the international environment in which service firms operate, it subsequently describes multinational service firms and their internationalization processes, strategies and organization. Unlike most texts on international services, the book goes beyond internationalization to address the ongoing management of service firms. It not only addresses functions such as global service marketing, financial management and human resource management, but also discusses aspects such as global account management, global service delivery and international project management, as well as the topical issue of managing distributed virtual teams. A dedicated chapter focuses on offshore shared services and business process outsourcing. These chapters are complemented by a discussion on international corporate governance and corporate social responsibility. The book is intended for students preparing for international careers in the service sector. Each chapter includes case studies, illustrations, highlighted definitions, a chapter summary and exercises.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes