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portada Investments in Pop-Up Stores: Alternative Rental Models and Vacancy Risk Reduction (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
140
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783658428334
N° edición
1

Investments in Pop-Up Stores: Alternative Rental Models and Vacancy Risk Reduction (en Inglés)

Alessia Breda; Michael Trübestein; Matthias Daniel Aepli (Autor) · Springer Gabler · Tapa Blanda

Investments in Pop-Up Stores: Alternative Rental Models and Vacancy Risk Reduction (en Inglés) - Alessia Breda; Michael Trübestein; Matthias Daniel Aepli

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Investments in Pop-Up Stores: Alternative Rental Models and Vacancy Risk Reduction (en Inglés)"

This book focuses on two key challenges: the negative impact on property value and higher vacancy risk for pop-up shops. It suggests alternative rental models based on footfall and customer conversion rates and provides a strategic framework for real estate investors to develop and manage pop-up stores. The empirical study emphasizes the importance of data availability, market fundamentals, and the potential of the operator model for managing pop-up retail spaces.The retail real estate market in Switzerland comprises about 13.0% of total commercial areas. The growth of e-commerce, accelerated by the COVID-19 pandemic, is causing significant changes in brick-and-mortar retail. Real estate owners are facing higher vacancy rates, shorter rental terms, and lower rental prices. However, e-commerce has limitations that prevent it from fully replacing physical stores. Retailers are now seeking flexible and innovative spaces like pop-up stores. In Switzerland, pop-up stores are mostly used as marketing tools or to fill vacancies, rather than as a sustainable business model, due to their negative impact on property market value.This textbook has been recommended and developed for universitary courses in Germany, Austria and Switzerland.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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