Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada James: An Exegetical Guide for Preaching and Teaching (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.7 x 18.0 x 2.0 cm
Peso
0.79 kg.
ISBN13
9780825445422

James: An Exegetical Guide for Preaching and Teaching (en Inglés)

William Varner (Autor) · Herbert W. Bateman IV (Autor) · Kregel Academic & Professional · Tapa Dura

James: An Exegetical Guide for Preaching and Teaching (en Inglés) - Bateman IV, Herbert W. ; Varner, William

Libro Físico

$ 24.380

$ 48.750

Ahorras: $ 24.370

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 10 de Julio y el Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "James: An Exegetical Guide for Preaching and Teaching (en Inglés)"

To read the Greek text of James is to face a rugged style and brief phrasing that match the fervency of the letter's meaning. The book of James powerfully exhorts the earliest Christian believers to faithful living. Biblical Greek experts Herbert W. Bateman IV and William C. Varner lay out the linguistic and grammatical features unique to James--such as his specialized vocabulary and prolific use of imperatives--to show how the book's many strong statements connect to one another in this masterwork on living according to the teachings of Jesus. The Big Greek Idea series provides all the relevant information from the Greek text for preaching and teaching the New Testament. Each New Testament book is divided into units of thought, revealing a big Greek idea (the author's main idea in the passage), and individual clauses are displayed visually to illustrate their relationships, portraying the biblical author's logical flow. Greek clauses are accompanied by an original English translation. Each volume in this series contains many practical features: - Helpful charts, tables, and diagrams illustrate key points - Numerous callouts provide deeper insights into word meanings and theological issues - Visual cues highlight important information - An introduction to each biblical book summarizes the grammar, style, and vocabulary, including reminders and explanations of key terms

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes