Promos de invierno hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Job Satisfaction In Substitute Teachers: A Cross-Sectional Study (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
132
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.7 cm
Peso
0.19 kg.
ISBN13
9781721947539
Categorías

Job Satisfaction In Substitute Teachers: A Cross-Sectional Study (en Inglés)

Laura K. Neal (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Job Satisfaction In Substitute Teachers: A Cross-Sectional Study (en Inglés) - Neal, Laura K.

Libro Nuevo

$ 22.570

$ 31.350

Ahorras: $ 8.780

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 98 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Jueves 25 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Job Satisfaction In Substitute Teachers: A Cross-Sectional Study (en Inglés)"

The quantitative research methodology used in this doctoral dissertation identified the contributing factors in defining intrinsic and extrinsic factors that influence job satisfaction of substitute teachers in Richland School District Two in Columbia, South Carolina. The study analyzed variables that influence the job satisfaction of Richland School District Two substitute teachers and the intrinsic and extrinsic motivators that influence substitute teacher job satisfaction and retention. Quantitative data was collected through a questionnaire. The study findings concluded that the job satisfaction variables of opportunities to work with children, recognition for achievements, and perception that a job in teaching is valuable provided correlational significance for the likelihood of substitute teachers in this study to stay in substitute teaching supporting the rejection of the null hypothesis, Ho1: Intrinsic variables of job satisfaction do not significantly affect substitute teacher retention. The study findings also concluded that the job dissatisfaction variables of salary and benefits, job-related stress, job- related support, and student behavior in the classroom provided correlational significance for the likelihood of substitute teachers to leave substitute teaching supporting the rejection of the null hypothesis, Ho2: Extrinsic variables of job satisfaction do not significantly affect substitute teacher retention.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes