Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Job Scheduling Strategies for Parallel Processing: 22nd International Workshop, Jsspp 2018, Vancouver, Bc, Canada, May 25, 2018, Revised Selected Pape
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
147
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.9 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9783030106317

Job Scheduling Strategies for Parallel Processing: 22nd International Workshop, Jsspp 2018, Vancouver, Bc, Canada, May 25, 2018, Revised Selected Pape

KlusáčEk, Dalibor ; Cirne, Walfredo ; Desai, Narayan (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Job Scheduling Strategies for Parallel Processing: 22nd International Workshop, Jsspp 2018, Vancouver, Bc, Canada, May 25, 2018, Revised Selected Pape - Klusáček, Dalibor ; Cirne, Walfredo ; Desai, Narayan

Sin Stock

Reseña del libro "Job Scheduling Strategies for Parallel Processing: 22nd International Workshop, Jsspp 2018, Vancouver, Bc, Canada, May 25, 2018, Revised Selected Pape"

This book constitutes the thoroughly refereed post-conference proceedings of the 22nd International Workshop on Job Scheduling Strategies for Parallel Processing, JSSPP 2018, held in Vancouver, Canada, in May 2018.The 7 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from12 submissions. The papers cover topics in the fields of design and evaluation of new scheduling approaches. They focus on several interesting problems in resource management and scheduling.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes