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portada Life Science Management: Perspectives, Concepts and Strategies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.53 kg.
ISBN13
9783030987633
N° edición
1

Life Science Management: Perspectives, Concepts and Strategies (en Inglés)

Schönbohm, Avo ; Von Horsten, Hans Henning ; Plugmann, Philipp (Autor) · Springer · Tapa Dura

Life Science Management: Perspectives, Concepts and Strategies (en Inglés) - Schönbohm, Avo ; Von Horsten, Hans Henning ; Plugmann, Philipp

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Life Science Management: Perspectives, Concepts and Strategies (en Inglés)"

Part 1. Markets & Strategies.- Chapter 1. Development of the Life Sciences Industry Over the Past 30 Years.- Chapter 2. Venture Capital Perspectives on Life Science Innovation.- Chapter 3. Implications of Precision Medicine on Marketing & Sales Strategies.- Chapter 4. Intellectual Property in the Life Science Field - With a Focus on Patents.- Part 2. Technology & Data.- Chapter 5. How Ai Can Help Avoid Catastrophic Overload of Healthcare System in Times of a World-wide Pandemic.- Chapter 6. Event-driven Architecture for a Medical Records System.- Chapter 7. Hospitals of the Future - How Can We Get There?.- Part 3. Change & Innovation.- Chapter 8. Life Science Management as a Multi-disciplinary Challenge in Global Innovation Competition.- Chapter 9. Trust and Incentives in Driving a Collaborative Innovation - South Korean Life Science Industry.- Chapter 10. Drivers for Changes in the Evidence Generating Network for Biopharmaceuticals - the Impact of the Covid-pandemic.- Chapter 11. Open Innovation in the Life Science Industry.- Part 4. Leaders & Entrepreneurs.- Chapter 12. Ludic Leadership: the Counter-intuitive Case for Playing Games in the Life Science Industry.- Chapter 13. Learning to Lead - a Non-profit Organization Perspective.- Chapter 14. Setting Up a Company in the Life Science Sector.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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