Compartir
Managing Innovation: Understanding and Motivating Crowds (en Inglés)
Brem, Alexander ; Tidd, Joe ; Daim, Tugrul U. (Autor)
·
World Scientific Publishing Europe Ltd
· Tapa Dura
Managing Innovation: Understanding and Motivating Crowds (en Inglés) - Brem, Alexander ; Tidd, Joe ; Daim, Tugrul U.
$ 188.890
$ 377.780
Ahorras: $ 188.890
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 11 de Julio y el
Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Managing Innovation: Understanding and Motivating Crowds (en Inglés)"
Managing Innovation is a three-part series covering contemporary technology and innovation management research areas. Each volume comprises key articles from both the International Journal of Innovation Management and the International Journal of Innovation and Technology Management, published by World Scientific, and provides an international, disciplinary approach across its broad coverage of topics.Relevant for both academics and practitioners, this volume focuses on key aspects of crowd innovation including motivations, challenges and benefits of this approach.Related Link(s)