Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Masterclass in History Education: Transforming Teaching and Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
312
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.9 cm
Peso
1.01 kg.
ISBN13
9781472525185

Masterclass in History Education: Transforming Teaching and Learning (en Inglés)

Counsell, Christine ; Burn, Katharine ; Chapman, W. Arthur (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Dura

Masterclass in History Education: Transforming Teaching and Learning (en Inglés) - Counsell, Christine ; Burn, Katharine ; Chapman, W. Arthur

Libro Nuevo

$ 351.780

$ 488.580

Ahorras: $ 136.800

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Masterclass in History Education: Transforming Teaching and Learning (en Inglés)"

MasterClass in History Education draws on international research and practice to present effective and engaging approaches for history teachers who want to explore the ways in which reading, research and reflection can support the development of history teaching and learning in the classroom.At the heart of the book is a series of professional enquiries carried out by experienced history teachers, working in a range of contexts. Each history teacher addresses clear questions arising from their practice and together they illustrate various approaches to data collection, data analysis and argument. These history teachers also show how they drew on diverse scholarship in history and history education, including many publications by other history teachers. In eight further chapters, other experts, ranging from practitioner-scholars to researchers in diverse fields (such as history, history education, teacher education, teacher research and curriculum theory) reflect on the distinctive insights that these teachers offer and explore connections with their own fields.The combination of perspectives and the depth of knowledge of the varied contributors reveal the importance of different kinds of relationship between 'theory' and 'practice'. The links between classroom realities and research and the critical use of different kinds of text will support history teachers in developing their practice and professional voice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes