Promos de invierno hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Media Transparency in China: Rethinking Rhetoric and Reality (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Prefacio de
Idioma
Inglés
N° páginas
218
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.0 x 2.0 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781498502139

Media Transparency in China: Rethinking Rhetoric and Reality (en Inglés)

Baohui Xie (Autor) · Mobo Gao (Prefacio de) · Lexington Books · Tapa Blanda

Media Transparency in China: Rethinking Rhetoric and Reality (en Inglés) - Xie, Baohui ; Gao, Mobo

Libro Nuevo

$ 109.530

$ 152.130

Ahorras: $ 42.600

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 57 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Jueves 25 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Media Transparency in China: Rethinking Rhetoric and Reality (en Inglés)"

This book argues that the gap between the official transparency rhetoric and the censorship reality has demonstrated the discrepancy between what the Party is and what it claims to be. Such a discrepancy is manifested by the reality that the reformed news industry, a hybrid of market-oriented commercialization and party-state control, has largely failed to deliver either the voice of the disenfranchised groups or the value of journalism. To observe the discrepancy, this book investigates the role of transparency in the Chinese news media. Media transparency, which goes beyond the issue of censorship and press freedom, has been undermined by the consensus reached between the party-state and the media on political and market control. It is this mutually accommodating and benefiting scheme between power and profits that has been hollowing out the substance of the transparency rhetoric and distorting the Marxist idea of press freedom as freedom for all. This book argues that the cause of such a gap between rhetoric and reality is rooted in the disjuncture of political representation of both the party-state and the profit-seeking media.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes