Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Mobile Learning: Students' Perspectives, Applications and Challenges (Education in a Competitive and Globalizing World) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
139
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781536128017

Mobile Learning: Students' Perspectives, Applications and Challenges (Education in a Competitive and Globalizing World) (en Inglés)

David Rene (Autor) · Nova Science Publishers Inc · Tapa Blanda

Mobile Learning: Students' Perspectives, Applications and Challenges (Education in a Competitive and Globalizing World) (en Inglés) - David Rene

Libro Físico

$ 118.140

$ 214.800

Ahorras: $ 96.660

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Martes 16 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Mobile Learning: Students' Perspectives, Applications and Challenges (Education in a Competitive and Globalizing World) (en Inglés)"

Adelina Moura, PhD beings by presenting a study wherein an educational game for Android devices was developed with the goal of motivating students to study a Portuguese author of classic literature in Chapter One. In Chapter Two, Ana Nobre, PhD and Adelina Moura, PhD review the results of two studies, one on mobile learning in teaching French as a foreign language and the other on Portuguese language as a native language. Next, Chapter Three by Mohamed Sarrab, Hafedh Al-Shihi, Zuhoor Al-Khanjari, and Asharul Islam Khan also presents a study, this time on the correlation between internet and mobile experiences and mobile learning acceptance. In Chapter Four, Ronald Hoyt Robertson III deliberates on a pilot study of the Lazy User Model to identify situations where mobile learning is more beneficial than e-Learning. Afterwards, Chapter Five by Yen-Ting Lin and Yi-Chun Lin deliberates on the implementation of mobile learning in a flipped classroom. In Chapter Six, Tiziana Maria Sirangelo presents a study on the function of mobile technologies in learning and teaching activities in science education, after which Servel Miller, PhD and Katharine E. Welsh, PhD discuss students perceptions on Bring Your Own Device (BYOD) in Chapter Seven. Lastly, Chapter Eight by Judith Ramsay, Melody M. Terras, and Elizabeth A. Boyle examines the challenges of game-based learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes