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portada Modernity and the Second-Hand Trade: European Consumption Cultures and Practices, 1700-1900 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
281
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.6 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781349310869

Modernity and the Second-Hand Trade: European Consumption Cultures and Practices, 1700-1900 (en Inglés)

Stobart, J. ; Damme, I. Van ; Loparo, Kenneth A. (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Modernity and the Second-Hand Trade: European Consumption Cultures and Practices, 1700-1900 (en Inglés) - Stobart, J. ; Damme, I. Van ; Loparo, Kenneth A.

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Reseña del libro "Modernity and the Second-Hand Trade: European Consumption Cultures and Practices, 1700-1900 (en Inglés)"

Bringing together the latest research on the neglected area of second-hand exchange and consumption, this book offers fresh insights into the buying and selling of used goods in western-Europe during the eighteenth and nineteenth centuries, and seeks to re-examine and redefine the relationship between modernity and the second-hand trade.

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