Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada pedagogies to enhance learning for indigenous students: evidence-based practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.4 cm
Peso
0.51 kg.
ISBN
9814021830
ISBN13
9789814021838

pedagogies to enhance learning for indigenous students: evidence-based practice (en Inglés)

Robyn Jorgensen (Ilustrado por) · Peter Sullivan (Ilustrado por) · Peter Grootenboer (Ilustrado por) · Springer · Tapa Dura

pedagogies to enhance learning for indigenous students: evidence-based practice (en Inglés) - Jorgensen, Robyn ; Sullivan, Peter ; Grootenboer, Peter

Libro Físico

$ 129.390

$ 258.780

Ahorras: $ 129.390

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 11 de Julio y el Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "pedagogies to enhance learning for indigenous students: evidence-based practice (en Inglés)"

​This book describes research undertaken by leading Australian researcher in Indigenous communities. While the chapters are Australian in their focus, the issues that are discussed are similar to those in other countries where there are indigenous people. In most cases, in Australia and internationally, Indigenous learners are not succeeding in school, thus making the transition into work and adulthood quite tenuous in terms of mainstream measures. The importance of being literate and numerate are critical in success in school and life in general, thus making this collection an important contribution to the international literature. The collection of works describes a wide range of projects where the focus has been on improving the literacy and numeracy outcomes for Indigenous students. The chapters take various approaches to improving these outcomes, and have very different foci. These foci include aspects of literacy, numeracy, curriculum leadership, ICTs, whole school planning, policy, linguistics and Indigenous perspectives. Most of the chapters report on large scale projects that have used some innovation in their focus. The book draws together these projects so that a more connected sense of the complexities and diversity of approaches can be gleaned.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes