Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada perspectives on object-centered learning in museums (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Editorial
Año
2002
Idioma
Inglés
N° páginas
408
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.1 x 15.4 x 2.7 cm
Peso
0.69 kg.
ISBN
0805839275
ISBN13
9780805839272

perspectives on object-centered learning in museums (en Inglés)

Scott G. Paris (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

perspectives on object-centered learning in museums (en Inglés) - Paris, Scott G.

Libro Físico

$ 196.100

$ 356.550

Ahorras: $ 160.450

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Viernes 09 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "perspectives on object-centered learning in museums (en Inglés)"

Originating in a recent NSF conference held at the University of Michigan, this book examines the latest ideas about how children interact with objects and through that interaction acquire new understandings, attitudes, and feelings. Although museum education provides the primary setting within which object-centered learning is explored, the analyses apply to a wide range of learning environments. Despite the demonstrated importance of object-centered learning for both academic and life-long learning, until now there has been little psychological research on the topic. Key features of this outstanding new book include: *Cross-disciplinary Focus--This is the first book to examine object-centered learning using the perspectives of such diverse fields as science, history, literacy, and art. *Museum Focus--The explosion of interest in museums of all kinds provides a natural launching pad for conceptual and practical discussions of object-based learning and informal learning environments. Vignettes--In order to ground the conceptual analyses, each chapter includes vignettes describing people actively engaged with objects in a specific setting. This volume is appropriate for advanced students and researchers in educational psychology, cognitive psychology, science education, and persons directly involved in museum education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes