Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Plurilingual Pedagogies for Multilingual Writing Classrooms: Engaging the Rich Communicative Repertoires of U. S. Students (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN13
9781032190198

Plurilingual Pedagogies for Multilingual Writing Classrooms: Engaging the Rich Communicative Repertoires of U. S. Students (en Inglés)

Kay M. Losey (Ilustrado por) · Gail Shuck (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

Plurilingual Pedagogies for Multilingual Writing Classrooms: Engaging the Rich Communicative Repertoires of U. S. Students (en Inglés) - Losey, Kay M. ; Shuck, Gail

Libro Nuevo

$ 171.400

$ 238.060

Ahorras: $ 66.660

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Plurilingual Pedagogies for Multilingual Writing Classrooms: Engaging the Rich Communicative Repertoires of U. S. Students (en Inglés)"

A much-needed resource on plurilingual pedagogies, this book counters the common dominant English-only approach found in writing and composition classrooms by identifying practices and pedagogies that support multilingual students. Providing a window into a range of contexts and classrooms where students' full identities are honored, contributors offer research-grounded strategies and pedagogies that allow students to harness all of their language resources in order to build on their strengths and develop their writing abilities. The specific examples in this book, drawn from high school and college writing contexts, demonstrate the value of embracing linguistic diversity in writing programs.Presenting a wide range of models and strategies from top scholars that center students' linguistic repertoires as strengths, the volume addresses classroom teaching, assessment, curriculum, school administration, and more, all from an asset-based orientation. This book is ideal for courses in composition and second-language writing pedagogy as well as for students, scholars, and educators in second language writing, language and literacy education, and composition studies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes